Persikah

Jag började rensa en låda i hopp att finna mina snygga svarta öronhäng-ringar.
Jag rotade i lådan och de tre som finns under och helt plötsligt fann jag:
 * 5 diadem jag inte visste jag hade. (komiskt eftersom jag i Frankrike var nära att köpa ett jättedyrt eftersom ja inte hade några..)
 * Så många panodilkartor att det mot slutet kunde motsvara ett helt paket 
 * 4 halvfyllda näsdukspaket
 * 3 kortlekar 
 * 2 euro, 20 estländska pengar och även några norska penningar. 
 * 2 par solglasögon + min morfars gamla stora coola glajjor med glas för en blind 
 * Ett kuvert med 100 kronor som jag fick från famo o fafa i födelsedagspresent
 * Ett kuvert med 100 kronor som jag fick från famo o fafa i födelsedagspresent, förra året. 
 * Ett presentkort från ticnet jag en gång fick i födelsedagspresent. 
 * Min hands-free som jag letat ihjäl mig efter (i vilket fall trodde jag det) 
 * Ett ägg, ni vet instrumentet. 
 * Ett brev från Carolina Klüft
 * En pensel, tjock pensel ni vet. Sådana som man typ använder när man målar huset. 
 * 13 svenska kronor i småmynt. 


Ja, gott folk. 
Snacka om att jag är tjejen med noll koll. 
Om det ligger nåt på skrivbordet när jag ska städa hamnar det i nästa sekund i en låda där det glöms bort.
Men tänk vad glad man blir, 213 kronor rikare som man inte trodde existerade!  

Nu ska jag sova. Det har varit en tuff dag, minst sagt!  Idag har jag varit hos Jenny och spelat the sims 3 med henne och sofie. Vi skapade en familj som hette Persikah i efternamn. Coola värre (y). Jag skulle vilja ha sims 3, men med tanke på hur min dator låter nu efter att varit på en kvart... (som en stönande kanin) nje!  
I vilket fall är jag svintrött. Somnade vid köksbordet och klarade inte av att äta mer än lite jordgubbar. Så nu sjunker jag ner under täcket och sover tills imorgon. Det ska bli en bra dag imorn har jag hört. Jag ska ju till Småland! 


Jag älskar tramsgänget! haha, så himla sköna!
Svej!

 
Tramsgänget - Kom ner Guvd

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är jag som pillar på bilden.



- Men, GÖR inte det, för då blir det ju'nte BRA

2009-07-10 @ 01:04:15
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Idaho!

om du växlar dina utländska pengar får du ju ännu mer pengar än dina 213 svenska kronor, mhm, jag är inte alltid så dum som jag ser ut ^^

2009-07-14 @ 09:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0