STRESSA

Stressa stressa stressa!
För en timme sen kom mamma med en lapp från fujidirekt som hon fått av Amelia. 100 bilder gratis. 
"Det där går ut om en timme, så om du ska ha det så får du sätta igång nu" 
Klantarsle jag är. På 50 minuter hade jag kollat igenom alla bilder, rensat alla bilder (som var typ 400 för många i slutet) och börjat ladda upp dom på fujidirekt. Men sen tog det sådan lång tid att klockan nu har hunnit bli över 00.00 och kampanjen är slut. Bilderna laddar upp fortfarande och det kokar inom mig. 
Här hade jag drömmen om ett projekt (planerat att köpa fotoalbum och sax), men eftersom jag som alltid är så galet seg av mig så blev det inget av det. Like always!
(Om ni undrar, det stod KAMPANJEN ÄR ÖVER, MEN SÅKLART KAN NI KÖPA BILDERNA)  :(
En timmes waste. (och på köpet går jag på donkenspråk) Och jag känner mig jättestressad fortfarande. Det blev lite pumppump i hjärtat.
Och nu är det sova sova. Klantarslet ska sova eftersom hon ska jobba imorgon.
(Nä. Hon befinner sig inte på Emmaboda som 30 andra i hennes bekantskapskrets. Hon har tillochmed räknat på fingrarna vilka som är där eftersom långsamhetsfaktorn har varit hög)

Och hon läntar till tisdag.
Och nu slutar hon med att skriva i tredjeperson.
Och, enligt mamma får man inte börja meningar med och. Och är fel.

Ochhej
(HAHA, did you get it?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0