Sommardag

Mysig dag, måtte ja få säga.

Mor min väckte mig vid 10 och vi åkte till vätteviksbaden i Vadstena. Där var det dock för molnigt och kallt för att stanna, trots värmen tidningarna lovade. Vi for därför mot Vadstena stad och satte oss i hamnparken där det var mycket varmare och så åt vi lite take away-kinamat. Jättemysigt och jättegott. Sen tog vi en runda på den lilla mysiga shoppinggatan som består till 70 % av söta inredningsaffärer och massa onödiga söta grejer. Vi köpte jordgubbar och jag hittade mig en skjorta på rean, för 100 kronor. Det blev ett besök på Beccis café också. Eller ingen fika, men en "tittin" för att säga hej och babbla en kort stund. Saknar flickan må ni tro!
Sen började det regna, vi åkte hem och nu sitter jag och väntar på Jenny. Vi ska se Harry Potterfilmer. För nu vankas det sjätte filmen som ska ses på fredag och jag är jättepepp att se den. Jag är freak när det gäller HP!!


Besides you say it wrong. It's leviosa, not leviosaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0