Ola Salo

Det är ingen hemlighet.
Min stora idol heter Ola Salo och jag förundras hela tiden över hur han fungerar. Bara jag hör hans röst, ser hans ansikte, någon dålig kommentar eller när han rör sig. Då blir jag själaglad. Han är så extremt härlig så det finns typ inte!

Och kolla in när han står där och leker sprattelgubbe och gör sköna mooves hela låten igenom. (han börjar komma igång runt 0,59) Seriöst jag flinar ihjäl mig. För man får skratta åt Ola. Han blir inte ledsen. Han har snygga byxor också och sjunger en bra låt (men dålig kvalité) från en bra musikal vars skiva jag sliter på :)

Om inte min mor skulle ha födelsedagskalas den där dagen skulle jag och Jenny varit där. Det kan jag lova. Jag vill inget annat hellre än att vara på samma ställe som Ola en tredje gång i mitt liv.  
Kärlek påt.

 
Ola Salo och Åsa Fång - Jesus christ superstar

Kommentarer
Postat av: elin

hörde en intervju med honom på P3 han är störtskön :D

2009-07-19 @ 14:49:53
URL: http://elinochelin.blogspot.com
Postat av: sofie

hahaha va go han är!! sprattelgubbe där.

2009-07-23 @ 21:13:50
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0