Kolla in vid 7,00!



Sen kväll med Luuk

Tredje inlägget för idag. Jag vet, överaktiv?! Men jag snubblade över den här och bara måste få dela med mig!
1. Ola är så stört snygg i det här klippet. Snyggare än vanligt, oh my! Han har en grön halsduk (det är julens färg).
2. Kristian Luuk är med och på min svenska-favoriter-lista kommer han tvåa. Just bakom hans gäst. Dra mig baklänges.
3. Ola kan ju både gå framåt och bakåt. Fantastiskt Ola, grattis!
4. Vid 5,00 till 5,07. -Jo! 
5. Vid 7,00. Seriöst! Seriöst! Här smälter jag och skräms av mig själv. Man skulle ju kunna tro att jag är besatt.



Ola ola ola ola.
Någon, kasta vatten på mig!

Kommentarer
Postat av: Jenn- y

1-2-3



SPLASCH..

2009-07-27 @ 06:50:28
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0