Gilla

Jag är ganska trött. Somnade vid 5 imorse efter flera gosiga timmar tillsammans med tre stycken underbara människor :) Vi såg på prinsen och jag och drack te mitt i natten. Blev hysteriskt kära i prinsen. Sprattlade med benen, skrek och skrattade. Matilda sov. Hon missade biblanscenen. Naaw.

Idag så har solet skinit och ingen annan än Ola Salo har sommarpratat. Väldigt mysigt och väldigt roande. Har någon sagt att han är knäpp eller? Att han ville vara med i Jesus Christ Superstar för att få betalt för att ha skägg. Man bah, okej ?! !  Han sa mycket klokt och jag log och svettades där jag låg. SÅ GALET VARMT!
Och nu ska jag fortsätta ute i solen, även om det blev lite molnigt för tillfället. Jag läser sådan bra bok. Katedralen vid havet. Fascinerande medeltidsberättelse som Åke borde krängt på oss och alla skulle fattat allt om medeltiden! :)

Så hejdå.
Jag taggar Frizooon! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0