Diao

Jag har knarkat Mando Diao i Frankrike. Eller de 5 låtarna som har prytt min iPod. Nu funderar jag starkt på att köpa en skiva för dessa fem låtar jag har på iPoden har varit värsta lyckopillrena.
Och så hoppar jag högt av glädje när jag hör svennarna på fransk eller tysk radio. För de spelas flitigt där. 
 I'm fallin in love with your favorite song, I'm gonna sing it all night long. I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, DÄNZ DÄNZ DÄNZ! 

Tro mig allt det där gör jag. sjunger den hela tiden och dansar. Dock ensam, men lika bra fördä!

 
Mando Diao - Dance with somebody



Jag är avundsjuk på Frida och Arvid som är på Hultsfred. Punkt com. Klart slut.                                                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uuh, Dance with somebody var naaajs på Hultan alltså! Du skulle varit där!! :D

2009-07-13 @ 23:05:42
Postat av: Fritotita

förra kommentaren av mig med, glömmer alltid att skriva det...

2009-07-13 @ 23:06:25
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0