Dadada

Jag blir så trött.
Innan jag for till la france hade jag verkligen problem med bloggen. Jag försökte varenda dag i över en vecka att ta bort min visningsbild för att byta den. Nu är den borta och allt verkar vara borta, för det går inte ens att ladda upp en ny. Det där fältet där det brukar stå browse blablabla. Det är försvunnet. Jag är så sjukt oteknisk, I dono whot tu du.
Iallafall, jag ser inte ut som en människa inte som en grå fia-med-knuff-spelar-figur! ba så ni vet.

Men serrni. nu ska jag ta mig ut på en promenad med min herr iPod. Gråta några bittra tårar över att jag inte befinner mig på Hultan (förlåt för mitt ständiga tjat, men om ni bara visste hur gärna jag vill befinna mig där!)
Annars har jag gnällt på fiolen länge idag. Pomp and circumstances är rolig. Och jag längtar tills orkesterlägret i augusti, så man får spela lite på riktigt, zuzammen. Jag blir nästan rädd för mig själv. Jag har spelat fiol idag i flera timmar till och från och tycker det är roligt. Det senaste halvåret har jag ju funderat starkt på att sluta. Att röra den där trälådan var ju otänkbart! Jisses vad livet går upp och ner!

nåja. en promenix i det sköna, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0