Karo Rak

Postat av: Linnea

Jag drömde inatt! Du var iklädd en klänning av tändstickor och skulle just ta ett dopp i min jacuzzi. Då kom Ola Salo förbi med sitt trollsspö och trollade alla till palindrom. Du hette Karo Rak




Läste precis nyss kommentaren från kussisen. Mitt nya artistnamn.
"Årets låt är en duett med Ola Salo och Karo Rak"
Om det nu inte ska vara Kari Rak, känns liksom mer rätt? Anyway!

Jag saknar den där Olan och jag är säker på att han saknar mig också! fnisstss
Sen önskar jag faktiskt att den där kusinen bodde på samma gata som resten utav släkten.

Nu ska jag försöka sammanfatta en bra vecka! Det har inte hänt något speciellt, utan den har bara gått fort. Jag minns inte så mycket, förutom att vi har sett Sjunde Inseglet! ÄNTLIGEN! Man har hört att den ska vara sååå lååångsam, men jag tyckte att den var hur härlig som helst och satt och fnissade hela filmen igenom. Vill jättegärna se den igen och nypa den där Jof i hans mjuka kinder. Kära nån! Vilken gullig man!  Nästan som Uf Lindba.

Veckan har rullat på och igår - natt - idag har Alva och Fridan varit här. Det var verkligen jättemysigt! Vi tittade på What a girl wants, som är så förskräckligt söt och sen så halvsov vi igenom lejonkungen 3 som är helt underbar!
VAD SKA VI ÄTA? JAG TAR VAD SOM HELST, BARA DET LUKTAR MINDRE ÄN PUMBA!
Sov länge idag och jag är ganska trött, men snart blir det Lkpg igen, ferre och Kristian Anttila på skylten! wei! Jag är blev lite pepp faktiskt for the first time.


Sen ska jag bjuda på en låt som jag lyssnade ganska mycket i när jag var inne i ett stadie jag kallade blue eyes. höh
den här låten är kalas, actually. så lyssna på den och ha allt gott!

vill även tillägga. just nu är jag väldigt nöjd med livet. väldigt.



Catherine Feeny - Mr Blue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0