törnrosa

Idag är det studiedag och jag funderar på om jag är tillräckligt sjuk för att stanna hemma från orkestern. Jag mår verkligen inte bra, har inte sovit bra på hela veckan och funderar på att köpa sömnpiller eller nåt. Jag blir ju helt förstörd av det här. Jag låg vaken halva natten och vaknade vid 9 av att en trädgårdmästare använde någon burrande maskin i lekparken. Jag dog och gick upp o såg ett avsnitt av sex in the city. Mitt huvud bankar mer än i går. Jag pallar inte! :(
jag vill göra en törnrosa och sova i hundra år. det vore inte dumt alls.





Hamnade på en amerikans klädsite och hittade den där på rea. Jag vet att den är rosa, och jag vet att jag om någon har alltid haft det svårt för rosa. Prinsessfärg... Men! Den där var schnyggve. Rackarns att den är från USA, då blir frakt o allt annat mkt dyrare. Själva "klänningen" i sig kostade bara 65 kr. Det ni! Det finns risk för en rosa Karin i vår.
Jag är shoppingsugen! GAH

Nu ska det pluggas! Bye!
Tjing tjooong!


Kommentarer
Postat av: Alviin

Rosa må vara en prinsessfärg, men det är SKIRSNYGGT! Bara man inte är för rosa... Karino, bli frisk! Jag saknar dig som bara den! PUSS

2009-01-22 @ 16:59:43
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com
Postat av: Frizl

Jag är såhär ultra jätte skit nära att köpa snyggsnyggsnygg koftan på Solo du vet nu. 2000 i oroginalpris och 900 på rean. JAG KAN INTE STÅ EMOT DET!!!

Det kommer ruinera mig...

wathever, klänningen var najs :D buy it!

2009-01-22 @ 20:23:51
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag vill också shoppa :(

när jag får pengar alltså. åka av ska det bli.

2009-01-22 @ 20:44:30
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0