big in japan

Jag är lite deprimerad.
Jenny ska till malmö imorn och titta på någon som jag också vill se.
Jag vet, jag har redan sett den där jesus christ, men ändå! jag vill ha, igen och igen och igen och igen!

Fast , jag har fått en salodos nästan så det räcker den här helgen (kan man tycka).
Städade mitt rum förut och jag lyssnade igenom de två arkenskivorna jag har två gånger var. Bäst och jag älskar The most radical thing to do. Den är riktigt party!
Men en sak är säker, det går inte att få salodos så det räcker, så därför är jag AVUNDSJUK på den där jenny.


En annan sak. Mor min har läst nånstans att de som läser bloggar inte har något liv.
Jauhopp. Mitt i prick.
Men jag har ett liv. Det har jag faktiskt, och jag har ett bra liv och är glad över mitt liv. Jag tycker om mitt liv, dumt att klaga.

Ane Brun. Mycket tjat om denna tös, men jag är förälskad faktiskt. Hon är helt suverän!
(Fast ljudet funkar inte på datorn! jag som mixat för mycket med sladdarna...igen...)

Bjuder ändå på denna! :)



Ane Brun - Big in Japan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv. från blogg:

Jadu. Jag har varit sugen på theark konsert i ett år, fyra månader och elva dagar nu. (A) Det är lustigt. Jag gillar ju Hellström mer, och Jason var ju också häftigt. Men absolut ingenting slår 31 augusti. Min första konsert.



Det var verkligen magisk. Vill uppleva det igen.

2009-01-11 @ 14:33:26
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0