Karin Hurtig

Anna kommenterade att jag var gullig eftersom jag gick och la mig halv8 igår. Gullig? Höh! I sanningens namn gjorde jag inte det, även om jag var så trött så att svimmade. Istället så var jag så mycket tjej som jag kunde och tittade på Bondebröllopet. Mina tänder blottades hela tiden i ett enda stort flin, fastän jag inte har sett mer än två avsnitt från säsongen. De var så söta! Även om jag skulle föredra en mindre orkester på mitt blivande bröllop. (blivande som i att jag inte har planerat datumet än. har ingen att gifta mig med heller för den delen. Råkar visserligen vara gift.. gånger 2. ups)

Fast för det somnade jag tidigt och idag var jag riktigt utvilad när det var dags för att hurta. YES! idag har jag varit hurtigbulle utan dess like! Friluftsdag i Campushallen och det provades på afrikans dans och bazu. Efter två timmars hurtande var jag helt slut. Behövde energi och då var det såklart min favoriträtt: POTATISBULLAR! (hjärtat tog ett skutt av glädje.. IRONY). Sedan halvsov jag och säkert alla de andra i aulan efter lunchen där det var föredrag av någon lfcspelare. Det var säkert intressant, men jag bryr mig faktiskt inte om hur många matcher hon har vunnit och blablabla. Lite överdrivet. På bussen träffade jag mor och eftersom jag hade tränat så hårt förstörde vi det hela med goda väderstadsemlor (som må vara de godaste!) och en god kopp med rabarbergrädd-te. Lika bra det tänkte jag, eftersom ja har tränat så bra och inte vill få anorexi eller nåt sånt på direkten ;)

Nu så har jag skrivit ett kissa-bajsa-dricka te inlägg igen.
Fast jag i ärlighetens namn borde läsa min engelskabok. Är på fjärde kapitlet och boken ska vara utläst på torsdag. Pärlan, världens tråkigaste bok. Det tyckte jag redan i nian då vi läste den på svenska och eftersom allt teddybearen läste gick in genom ena örat och ut genom det andra, måste jag verkligen repeata hela boken.

See you another day!

    

Cool spegelbild i skivan där!
Såg en tjej i matsalen, hon kanske gick i 5an, och på hennes arm stod det ROBERT PATTINSON <3.  Jag dyrkar samma kille som småtjejerna. HAHA. Fast jag vet ju hur jag skulle fungerat om jag skulle gått i 5an (host 9an). puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg bakgrund. vem fick du den bilden av?

bergis nån bra.



cd skivan såg rosa ut. och äkta. jag trodde du hade köpt en rob skiva för tusan. Hm.

hejdå

2009-01-27 @ 22:07:57
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Frejdulen

Är vi välkomna till Väedeshtah på fredag? Jag är jätte sugen :D ooooch om semlorna ska va så himla goda så....

2009-01-28 @ 20:20:15
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0