Rockbjörnen

gled jag in på lite. just nu markus krunegård live. jag tycker om honom.
han har verkligen fått en skjuts nu på musikmarknaden. Varje gala har han väl sjungit på vid det här laget?

Tittade igenom bilderna, på aftonbladet. De där gossarna saknar jag. De verkar leva fortfarande och verkar fortfarande veta hur man har glamour i vardagen. Starkt.

Jag gillar Jepsons röda skor!


Sylvester Schlegel, Mikael Jepson och Martin Axén.



Nästan lika mkt som jag längtar efter arkarna, längtar jag efter att få se den där mannen igen. Kristofer Åkesson, aka "SKÄNNINGEEEEE!!! "gör galan sjukt mycket snyggare! (inte klokt att han reagerade på att vi skrek skänninge. HA HA HA)
Föresten, observera ordet nästan.


Kristofer Åkesson och Kitty Jutbrink


Tanken slog mig att kristoffer åkeson är den enda jag har pratat med sådär efter en riktig konsert. förutom artister som har uppträtt i mjölby. respekt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

JAG SER PÅ ROCKBJÖRNEN

synd att vi inte ser tillsammans.



nu har jag läst ikapp din blogg och kommenterat på varenda inlägg. (duktigjenny.se) jesus vad du bloggar nu för tiden kvinna. men det är bra :) jag gillar att läsa när jag har tid.



hoppas lamont är förband för ark när vi åker i sommar. (när, inte om)



hejdå

2009-01-22 @ 20:46:07
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

många min vän. många.

du är coolare än jag. massa mycket coolare.



du fattas mig, på riktigt faktiskt :O

jesus.



godnatt

2009-01-22 @ 22:26:31
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

(bara kommentarer från mig här, oops)



Sv från blogg: Jag fick tre sms från elina igår när hon var på konsreten. Och efter att ha läst hennes blogg.. jesus. Vi kommer inte bli besvikna kan jag ju säga :O hon är frälst. hon ska tydligen till london i sommar också. se nån musikal kanske.. jag vill med.



prutt.

2009-01-24 @ 11:59:35
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0