My dream about McDreamy

Jag bevisar min nördighet och bloggar för andra gången idag.

Glömde berätta i skolan om min speciella dröm i natt. Inte för att jag brukar göra det varje dag, som det låter som när jag skrev så. Näe, grejen är den att jag drömde något ovanligt i natt och Frida var med.

Patrick Dempsey skulle besöka Sverige. för er som inte vet (känns som om Frida inte vet. eller jo kanske?) så spelar han Derek i Grey's Anatomy. Eftersom han är en utav mina favoritkaraktärer i min favoritserie så vore det inte alls dumt att få träffa på honom, då han verkar vara en sådan härlig människa med båda fötterna på jorden.

Jag fick reda på det några timmar innan han skulle ut och visa sig offentligt i något sammanhang och jag försökte desperat leta upp någon annan grey'stönt som ville följa med mig.  Jag åkte runt i hela Östergötland: Hogstad, Skänninge, Linköping, för att hitta någon själ som ville följa med. Alla ville, men inte på sådan kort varsel. Då åkte jag till Ljungsbro och Frida var ju på, såklart och vi hoppade på tåget mot Stockholm sisådär två timmar innan Patrick Dempseys officiella grej i Stockholm.
Vi hann och vi hamnade längst fram framför en stor svart scen där mannen steg ut, log sitt perfekta leende och viftade på handen i form av en vinkning. Tyvärr minns jag inget mer... Det är det jag ogillar med drömmar. Man kan ha en riktigt bra dröm, men man minns inte slutet. Frustrerad!

Det var iallafall en trevlig dröm, lite desperat kanske eftersom jag var tvungen att åka o träffa honom. Det var lite galet, åka till stockholm bara sisådär för att titta på en ovanligt snygg amerikan. Ovanligt snygg tar jag tillbaka. USA är fyllt utav skönheter. But McDreamy is really an McDreamy.
Frida, du är galen!




Patrick Dempsey

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha klockren dröm xD

Klart jag ställer upp i alla lägen! har ingen aning om vem killen är så du antog helt rätt x)

puss pårej <3

2009-01-14 @ 20:33:22
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ville inte jag följa med...

Hepp. Trodde bättre om mig själv.

2009-01-14 @ 20:36:28
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0