iPod refreshing

Idag har jag äntligen laddat min iPod med nytt.
Ane Brun, Kristian Anttila, Lykke Li och Detektivbyrån.


Äntligen får jag dansa på tåget. Jag har verkligen varit trött på min musik på sistone, o aldrig har jag orkat att sätta i kabeln till datorn. Jag är lat, jo tack jag vet.

Nu har ja bestämt mig för glasögon! (kan tilläggas) Läskigt att få dom med styrka och att få se världen på riktigt. Det är nästan så att jag bävar. Fast samtidigt så störde jag mig något äckligt när jag såg på film förut idag och bokstäverna var suddiga. Jobbigt att anstränga sig, så glasses. KOM !


Sen funderar jag på den kommande våren. Jag ska bums på konsert.
Salem Al Fakir och Veronica Maggio vill jag gärna gå på, dom kommer ju till Limpan. Marit Bergman också för den delen, men henne har jag inte större tjing på, men bra är det lilla jag har hört.
Om ni är intresserade att gå med mig, säg gärna till :) Det värsta är att det kostar skjortan, för att vara en "liten" konsert i lkpg.
Det blir iaf konsert om nån vecka, Kristian Anttila. Efter att börja lyssna på honom nu igår på riktigt och insett att han inte är dum alls. Not at all.

Ja, framtiden kanske artar sig?
Förutom att halva klassen är på turné imorn och att dom ska till Trojenborg!
AJ! Där högg det till i hjärtat! Jag vill också följa med!!!!!!!!!!!!!!




Lykke Li - I'm good i'm gone

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, när kommer glasögonen?!! :D



Jag hänger med på Anttila och Marit, men det viste du kanske redan ^^

2009-01-18 @ 21:02:21
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Jenny

Varför ska du inte med till trojan ?

2009-01-18 @ 21:43:05
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: sofie

nähej, ska dom?! :O ååh!! sörjer för dig... på riktigt.

oh fränt en karin i glasögon :D du passade ju sketbra i de där på din profilbild på bilddagboken!!

2009-01-22 @ 19:45:40
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0