Dream on

Jag önskar att jag inte vore en sån där typisk människa som bara skjuter upp allt hela tiden. Nu måste jag verkligen prioritera tiden och PLUGGA!

Kören var inställd idag och det innebar att jag var hemma redan vid tre. Plugga stod såklart på schemat, men istället började jag göra allt möjligt jag inte borde göra.
nu är klockan kvart över 7, och nu ska jag börja!
Jag vill ju ha ett g !  vilket jag inte kommer få känns det som.. Men jag ska INTE vara sån pessimist!!


Men  innan jag nu publicerar det här sjukt onödiga inlägget vill jag be er lyssna på den här.
Robyn var med på grammisgalan och sjöng "dream on". Den sög eftersom hon missade något.


Robyn ft. Ola Salo - Dream on

Den där snygga andra stämman av herr salo.
piffar till hela låten och gör den helt utsökt.

Den bästa Robynlåten jag har hört.



nu drar jag och ni vet vad jag gör.
Jag hoppas på ett intresannare blogginlägg snarast!
men just nu är mitt liv ganska tomt...  hoho

pössas

Kommentarer
Postat av: JennY

bästa medicinen för tomt liv = fårkärlek



ledig i helgen ällä?

2009-01-12 @ 22:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0