öken

Ännu en dag med förmycket av det jag inte ska hålla på med.
Såg på tre sex and the city avsnitt förut. Sen var ja nere hos farmor o farfar o gullade.
så sjukt mycket mer värt än idrott eller svenska eller nåt annat bajsplugg. (SOM DET HELT PLÖTSLIGT BLEV FÖR MYCKET AV!!!!!!) Vad har hänt? varför orkar jag inte göra någonting längre?  :(
Österrike.... !

Lite fiol borde jag kunna klara av? förhoppningsvis.


En låt, eftersom jag nästan hade glömt bort hur sköna de här är! Och hur glad jag var när jag såg dom, båda gångerna. Även om favoritlåten är kämpar, väntar, längtar. Men den här var den enda som fanns på youtube ^^ enjoy!


Alternativt sällskap - Öster om nilen



vandringen är öken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0