tidsfördriv

Jag har haft det trevligt när jag gjorde det här. Gick igenom låtar jag glömt av att jag hade.
Det är inte så svårt, o det tar inte så lång tid och därför vore det ganska trevligt om ni tog er tid. Eller så långt ni orkar ^^
Reglerna är inte svåra. Kommentera vad det är för låt som jag har skrivit första raden från. Fuska icke!

Step 1: Put your iTunes or equivalent on random.
Step 2: Post the first line from the first 30 songs that play, no matter how embarassing.
Step 3: Bold out the songs when someone guesses correctly.
Step 4: Looking them up on Google or any other search engine is CHEATING!

  1. You're my sweetest downfall.
  2. She may be the face I can't forget a trace of pleasure or regret
  3. I want it all, I want it all, I want it all and I want it now
  4. And I know we were both to young way back when we had our thing
  5. Oh yeah I tell you something I hope you'll undestand
  6. Sover hos dig på din order, rör dig fast jag inte får det.
  7. New York so far away
  8. Never knewed I could feel like this.
  9. Well I say fireworks from the free way
  10. You say you wander your own lan
  11. Mr Sandman bring me a dream
  12. Who's gonna love you, who's gonna take my place and stand by your side?
  13. Som du sa jag kan ta och hälsa på nån gång och du kan komma hit.
  14. How many roads must a man walk down
  15. See the stone set in your eyes
  16. In the summernight when the moon shines bright
  17. Everytime I think of you I always catch my breath.
  18. I don't wanna talk about the things we've gone through
  19. If I was a flower growing wild and free
  20. Shadows dancing slowly on my wall
  21. New York City, center of the universe.
  22. I'm nothing special, in fact I'm a bit of a bore
  23. Kommer hem helt desperat, har jobbat som fan
  24. Ställ er i led, bandet i gång.
  25. I'll let the music play while love lies softly bleeding.
  26. Look at this photograph, everytime I doit  makes me laugh.
  27. I thought love was only true in fairytales meant for someone else but not for me.
  28. He falls asleep on her chest, the best sleep he´d ever met
  29. They teached her to be nothing at all.
  30. Oh it seemed forever stopped today, all the lonely hearts in London caught a plane and flew away

Kommentarer
Postat av: Lovisa

1. Samson - Regina Spektor

2. She - det är väl den i Notting Hill..?

12. Cara Mia - Mums Zemmelröv :D

14. Blowin' in the wind - har glömt namnet för tillfället...



Jadu Karin, där ser man hur mycket jag kan om musik :) och på tal om musik så tänkte jag bara hälsa dig att om du skulle råka ha en endaste liten låt med Mojje så vore det väldans uppskattat om du ville skicka till mig :D

2009-02-08 @ 16:58:41
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/
Postat av: Jenny

1. Regina Spektor - Samson

2. Notting Hill - She

3. Queen - I want it all

4. The Ark - Calleth you, Commeth I

8. Moulin Rouge . Vome What May

9. Jason Mraz - The Remedy (I SAW, inte say.....)

11.The Chordettes - Mr Sandman

12. Måns Zelmerlöw - Cara Mia

13. Jakob Hellman - Bara vara vänner

14. Bob Dylan - Blowin in the wind

15. U2 - With or Without you

17. Tina Turner ?

18. ABBA - The Winner Takes It All

20. Charlotte Perelli - Take Me To Your Heaven

21. RENT - Santa Fe

22. ABBA - Thank you for the music

23. Gyllene Tider - Flickorna på TV2

25.Den där isländska låten va? Eikur eller nåt? :D

26. Nickelback - Photograph

29. Sugarplum Fairy - Sweet Jackie

30. Robbie Williams - Supreme





Några kunde jag allt! Jag tror vi har typ samma musiksmak. Ska vi arrangera ett möte?

2009-02-08 @ 17:59:08
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: mister karin

så himla fuskat jenny! jag lovar, du fuskade hahahah

2009-02-08 @ 19:08:26
Postat av: Jenny

gjorde jag inte alls.



bitch

2009-02-08 @ 20:45:51
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Frrrauuddaaah

1. Samson - Regine Spektor





4. Calleth you cometh I - The Ark



6. Markus Krunegård någonting, kommer inte på vilken nu



8. Den är med i Maulin Rouge men är det inte den Queen låten Alva och dom ska spela?



13. Jakob Hellman, minns inte vilken

14. öh jag vet ju egentligen!



Tack, jag tycker också att jag var rätt bra....

2009-02-08 @ 21:27:35
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0