Breath

Edward säger alltid åt Bella att andas.
Jag önskar att någon skulle be mig att andas ibland.
Inte för att jag brukar flämta efter andan, men ibland när man inte fattar och livet blir sådär kaotiskt med hundra frågor och hundra tankar, då borde man ha en Edward som ber en andas. All we can do is keep breathing.


Det finns mycket frågor, tankar och funderingar jag har om det som står i boken. Sånt där som jag måste få ifrågasätta!
Nu såklart (när jag sitter i min ensamhet, omgiven av minnen av aprilhimlen i skolans bibliotek) kommer jag inte på nåt exempel så ja får väl återkomma.

Men allt är ganska katoiskt nu.
Det enda som är klart framför mig är att ja måste köpa en gymkort. På tiden.
Men plugg orkar ja seriöst inte. JAG DÖR. Sjunker åter igen ner i boken. Hellre det än engelska.. hoho


tjo

Kommentarer
Postat av: Jenny

ville bara påpeka att det heter ett gymkort. Inte en gymkort



hejdå

2009-02-26 @ 18:11:20
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: me

jag vet.. och det heter inte katotisk.

sånt där blogginlägg jag skrev på 40 sekunder innan någon skulle upptäcka vad ja gjorde på min engelskalektion.. höhö

2009-02-28 @ 15:47:09
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0