Julstämning

Jag har 29 kronor kvar på mitt konto. Idag har jag köpt julklappar och.. (attention!) PALJETTKLÄNNING!! Hur otippat är inte det på lilla mig? Men jag trivs som fisken i vattnet och kommer glänsa och glittra på nyårsafton, som jag lääängtar efter! Men om 2 sekunder kommer det ändras, kommer överföra lite pengar från Greklandkontot så jag kan köpa klart mina klappar. Det var ju inte meningen att paljettklänningen skulle kosta alla klapparna som var kvar.. Hihi. men så kan det gå!

Imorgon är det klasskamp och det kommer bli så kul!! Har nu slått in paket till våran söta gran och ska nu leta fram lite sexiga 70-talskläder! Det kommer bli grymt, men kan inte avslöja to much!

Plus måste berätta! Idag drack jag och Frida tomtelatte på Espressohouse. Den nya traditionen. Gott gott gott! Smakar lite kaffe, glögg, kanel, kardemumma, praliner och paradisask. Massa juuuul! Jättemysigt och det är nog största anledningen till att jag är ruinerad. Den var dyr! Men värt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lattebruden

Tomtelatten for the win <3

Alltså jag är gaalet sugen på den där paljettkavajen nu! Kommer nog köpa nåt liknande iallafall, vi blir snyggast 2010! :D

2009-12-15 @ 22:53:18
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0