Hepburn

Den finns någon film (eller bok, minns inte riktigt) där huvudrollen är helt galen i Audrey Hepburn. Hon jämför sitt liv med Hepburns rollkaraktärer och brukar titta på filmerna jämt och ständigt i filmen/boken.
Men jag minns inte vilken film/bok det här är, så om någon vet så får den gärna säga till... Blir galen av att inte komma på då det känns som om jag verkligen borde komma på det...

I vilket fall. Nu när jag har voddler såg jag att det fanns en sån där klassisk Hepburn film. Såklart tittade jag på den och blev förälskad. Trots att den var svartvit var den så himla härlig, skön humor, mysig romantik och grymt snygga kostymer. Filmen hette Sabrina och den var verkligen sevärd! En såndär film som jag kommer vilja se mer än en gång... Kanske tillochmed en av de bästa filmerna jag sett... :P
I vanliga fall brukar jag inte vilja se sådana där svartvita, gamla 50-talsfilmer. Men min inställning kommer förändras till det nu. Lovely film!

Plus att Audrey Hepburn är (eller var) så vacker att man smälter av avundsjuka. Just take a look!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vill också ha voddler!

Hej Karin :) Jag är så kass på att kommentera vettigt..

2009-12-29 @ 02:56:59
URL: http://lovisasofia.blogspot.com/
Postat av: bexx.

det är från gossip girl karin! :D

2009-12-29 @ 18:03:28
URL: http://blogg.passagen.se/bexxol
Postat av: Karin herself!

Nej det är inte gossip girl jag tänker på!! :P

2009-12-29 @ 20:31:47
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0