Bert

  • Jag peppar jullov. VÄLDANS MYCKET!

    Hade konsert förut idag, igen. Det gick väl ganska okej för mig och Helena (pianisten) och vårat Mozartstycke, men riktigt nöjd är jag inte. Av någon anledning ändrades pulsen hela tiden vilket det inte gjorde på genrepet som gick verkligen över förväntan! Typiskt att det aldrig blir så på själva konserten!!!

    På fredag är det lussning med tjejerna i hela Östergötland. Vi börjar i Mjölby, beger oss till Linköping och sist till Linghem. Så himla mysigt det kommer bli :) Sen på söndag är det Luciakonserter med Linköpings Lucia och ungdomssymfonikerna. Som ni ser, fullt upp på konsertfronten!

    Det är därför jag älskar att vara musiker, men jullov vore inte dumt alls nu. Det har varit så mycket konserter och skolarbeten på sistone och jag är heeelt slut! 
    Jag har hela jullovet ledigt så om ni vill träffa mig, säg till så bokar vi en dag direkt vetja :) (Om det nu finns någon som vill träffa mig, jag vet en person som jag vill träffa jättemycket! Typ titta på Bert gillar tjejer, tuttar och grejer)

    Nu är det sovdaxx.
    Godnatt


    Bert - Långt och lyckligt liv

Kommentarer
Postat av: cheep sheap

jullovet, it is!

jag bokar direkt.

2009-12-08 @ 06:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0