Annandagjul

Absolut, helnöjd med julen. En fin dator i mitt knä och en bra säsong av Grey's anatomy var mina julklappar. Jag är heeelnöjd. Plus att min broders flickvän invita mig till voddler, så mitt liv känns nästan fulländat. På materiella sidan i vilket fall!

Nu ska jag fortsätta titta på Grey's, det får bli mitt taggande innan jobbet som kommer bli fullt upp idag. Alla som åker hem från sina släktkalas åker förmodligen förbi Mjölby McDonalds. Låter klokt...


Jag taggar nyår också!!!!! Om jag får tid kanske jag kommer summera detta fantastiska 2009.
Heeejsveeej!

Kommentarer
Postat av: avundsjuk vän

VODDLER?! DU SKÄMTA MED MIG APRILO?!!! tjeeena mittbena, är det värt? jag vill gaaaaalet gärna ha det!!!!!!!!

2009-12-26 @ 12:46:09
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0