Andra December

Jag sitter här vid matbordet och har ätit en god frukost. Tända ljus överallt, mysigt. Jag försöker att meditera, titta på julkalendern och peppa. För ikväll är det julkonsert och då om något vill jag ha julkänslor.
Det gör det faktiskt bättre att det är vitt utomhus, även om det bara är frost. Tänka sig om det skulle börja snöa på riktigt ikväll! Fy vad underbart! Jag har öppnat julkalendern och ätit dagens chokladbit. Verkligen laddad!
Nu ska jag packa min väska, lucialinne, halsdukar, mössor, diverse juligt och gott.


Nu påminns jag om hur mycket jag älskar julen och framförallt julmusiken.
Spotify är världens bästa uppfinning, nobelpriset till hjärnan bakom det!

Fast jag är nervös. Jag brukar inte vara nervös, men idag. Inför penguin....
Meditera meditera meditera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0