Jag är sjuk

Hej jag älskar livet.
Jag älskar det faktum att jag svettas ihjäl, har huvudvärk, mensvärk plus att jag inte ens hunnit börja packa till Frizon. Jag åker imorgon. För idag har jag bara gjort två saker, nej ursäkta tre: spytt, druckit cocacola och sovit. Min moder mådde dåligt igår kväll och jag vaknade upp vid gryningen och hade fått skiten också. Jag var askissnödig och ashungrig och sprang ner klockan fem på morgonen för att dricka lite fil. Men utan att gå för detaljrikt in på det slutade det med annat och sen vaknade jag varannan timme och hade roligt. Och pappa kom glad till mig: TACK OCH LOV ATT DU FICK DET NU. Vad ska man säga: ja verkligen, för det är ju såkul att ligga här och vara sjuk.. Men det var ju sant. Tur att jag fick det innan Frizon än där. Pappa har också blivit sjuk. Och min broder på andra sidan gatan. Så visst är det något skit som går. Jorå.

Men faktum är att jag är den enda i familjen som har frisknat till. Mor och far ligger fortfarande döda i varsinn soffa och åmar sig. Jag är nyduschad, nymålad på vänsterhanden med mitt nya röda nagellack och redo att ta tag i packningen nu och slå en pling till Matilda.Trots att jag bara vill sova ytterligare några timmar. 

Jag måste få tillägga. Jag saknar Alva och Frida. Jag hade planerat att åka till dom idag på den tiden jag trodde att avfärden till Frizon gick på onsdagmorgon. Men. Så kan det gå.
Och Jenny som jag bokade för att få lite packsällskap på kvällen. Det blev också inställt. Nu får jag inte se någon av dom på aslänge. :( snyft.
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0