Like you've seen me naked

Jag har börjat om. Ännu en gång. Grey's Anatomy säsong 1, från scratch.. Det är så kul. I löve it.
Repliker man kan utantill (även om det inte är fullt så coolt att citera Grey's) och saker i handlingen som man kopplar och fattar ännu bättre. I början av varje avsnitt säger jag: jaaha, det här är det avsnittet där blablabla. Jag har sett det så många gånger och jag vet. NEARD.
Nu vill jag bara ha säsong 3 också. För jag känner för att nörda den med. Och det är trots allt min favoritsäsong.


Personalfesten igår var okej. Det är kul att dansa, men det var dålig musik och jag saknade Frizon. Musiken på discot där var ännu sämre men sällskapet och våran snygga dans var så stört roligt. Jag vill ha estetfest också. Då blir det riktig dans. Galet. Jag gillar dans. Jag kan inte dansa, men tjena vad roligt det är.

Nu ska jag se mer Grey's! Eller ta en promenad. Eller spela fiol. (Antagligen mer Grey's, för McDreamy är verkligen McDreamy i första säsongen!)
Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

McDreamy är INTE OKEJ. han är långt långt långt ifrån snygg Karin!!!

O.C. skare va ;)

2009-08-24 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0