FRIZON

Om det är något jag verkligen hatar så är det att packa.
Jag har aldrig kunnat packa i hela mitt liv. Det är så fruktansvärt svårt och jag dööööör!!!!
 Trots långa listor, som är enkla att skriva, kan jag inte få ner allt. Det går i rasande långsamhet och jag vill ge upp hela tiden. Hur svårt kan det va hallå?!
Plus att man är lite småhänging (dock mycket friskare än igår) gör inte det hela bättre. Jag måste helt enkelt lägga mig i soffan och andas ibland, eller lägga mig på solstolen. För vädret är på topp och det kommer det vara hela veckan. Det kallar jag taaajming. Inga dunjackor i den här packningen inte.

Nu är jag så otroligt pepp så det finns inte. Jag har packat ner kaffe och té, så jag och Matilda kommer kunna hålla oss vakna dygnet runt. Seriöst vad roligt det ska bli!
Och nu måste jag packa ner det allra sista (som faktiskt är ytterst lite). Typ leta upp nässpray och hämta en påse för att packa ner småsaker i. Och det bästa, det slutar bara med en stor väska, en liten väska och ikeapåse med lakan. Jag och Matilda har kommit överens om att ta med oss mycket. Två stycken i en husvagn. Seriöst, det blir feeeeeest!!!!!!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0