Lovebird



Sugarplum Fairy - Love bird

Igår morse på tåget läste jag om Sugarplum Fiary i gratistidningen. En hel sidas repotage om dom ursnygga killarna!
Det stod att de ska släppa en ny skiva inom kort och då blev jag jätteglad! Jag minns hur jag tjatade till mig deras förra skiva i julklapp och det är nog den mest lyssnade skivan jag har.  (Med tanke på att jag aldrig lyssnar på stereo heller..)

Eftersom vi får fördriva den tråkiga datakunskapen med musik, tog jag och lyssnade på lite old SF musik och rös. Det borde inte finnas sådan bra musik!

Lovebird. Visst är den fantastisk!? SF vet hur man gör för att lyckas! Hos mig iallafalll (A)

♥ ♥


En bra vecka annars. Det är läskigt vad dagarna går fort, har redan kämpat oss igenom en månad snart!
I helgen så kommer jag att åka till Linköping igen. Ikväll blir det till Alternativ och träffa folk! Fätt Najs!
Imorn måste jag plugga, har Ge-mu, eng och matte att göra. Yiiippi.

Föresten, tänkte kolla upp höstlovet om man inte kunde ta hem lite folk. (Som vi snackat om så hiiimla länge!!)  Lite rydaholmare o värnamobor. Har ni lov v 44 eller? (ni kanske inte ens läser det här, men nåja). Saknar er så in i bomben.

9AB saknar jag också för den delen. Det känns fortfarande som om att jag ska vakna upp en dag och åka till Skänninge, sura på super mario och gå runt biblioteket och säga "pang potatis" 1478568 gånger.
Saknar Jenny och Sofie så jag dör. Som tur är träffar jag Sofie ikväll, men jeeenny då?
Som tur är ska vi ju på Mr. AZ om två helger! DÅ ! <3


Jag har en till låt. (egentligen flera! Massa nytt :))
Jag har ju börjat att få lektioner i piano nu i skolan, och min dröm är att få spela den här. Antagligen kommer det inte lyckas, men pianosolona är så himlasnygga! Hela låten över huvudtaget!  Hade den på repeat igår när jag skulle sova.


Ben Folds - Landed


That's all from me.
Jag är tillbaka snart! Ska försöka bli lite aktivare (A)
Tjing tjong.

Kommentarer
Postat av: Jeny

du är den bästa

2008-09-13 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0