You don't know me at all

Sanningen om mig är att jag älskar musikalmusik.
I alla dess former. Röriga låtar som strukturerade låtar.
Just nu värmer jag upp inför Jesus Christ Superstar, och musiken är ostrukturerad men toppen.
Jag ser fram emot en ny svensk version av det. Ny översättning i Malmö. jahoja.



Everything's allright


Jag äger hela den där föreställningen på dvd. Den är visserligen utlånad sen sisådär i somras ;) host
I vilket fall. Micket braa micket braa! Jag nörda!

Don't you know everythings allright? Everything's fine.


Nu börjar mitt liv på riktigt. Plugga plugga plugga!
Sjukt mycket den här veckan, och jag är så trög. Även om jag dubbelcheckar innan jag lämnar skolan så lyckas jag alltid glömma svenskan eller kultur-historian. Jag är som gjord att misslyckas i de ämnena och jag gör det faktiskt inte med flit (!)
Blir väl att slita med samhällen istället och lyssna på Regina Spektor.
You don't know me at all.

Jag gillar den fruktansvärt mycket, Regina är riktigt skön! Och Ben Folds är mycket omtyckt.
Egentligen vill jag inte lägga ut flera videosar på samma dag för då tänker nog ni få läsare att jag är jobbig. Trackar på er med skit som ni inte ens klickar på play. Men klicka på play, jag tror allt att ni kommer tycka om den, den är soft :)


Ben Folds (feat Regina Spektor) - You don't know me


Time for plugging.
- Lycka till!
- Tack!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaja, jag ska se JCS snart. Jag lovar.

"men jag har ju aldrig tid" för att citera dig (A)





tack för brevet föressten! jag blev glad, och längtar med spänning efter fortsättningen <333

2008-11-11 @ 17:57:41
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0