hej mister tamborin

Paniken börjar lägga sig. Iallafall idag när dagen började med ett suveränt framträdande av Tambourinen.
Eller suveränt var det kanske inte, men för första gången hamnade pusselbitarna på plats och då kände man verkligen ett sting av lugn. På tiden, så att säga.
Sen började paniken komma igen när diskussionen kläder togs upp.
Spice girls är ju härliga, färgglada, 90-tals brudar, och det borde väl inte vara så sjukt svårt att hitta nåt i deras stil?
Tyvärr är mixa och trixa med det man har i garderoben omöjligt och som sagt, ÖÖÖÖÖÖH!!

Men roligt är det! sjukt skoj att få göra det här! 

Och jag är dödligt trött...

Den här veckan är nog den bästa på länge.
Torsdag, Fredag. Konserter konserter.
Lördag blir det en bra musikal + en sjukt begåvad snubbe.
Som sagt, trots min trötthet, blir nog den här veckan den bästa på länge.
det säger jag nu och det är bara tisdag.
hah


ska göra min svengelska nu, sen kryper jag snarkandes till kojs.
godnatt


Kommentarer
Postat av: sofie

LYCKA TILL på torsdag honeybunny!! <3

2008-11-28 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0