snilledill.

Karin har fått snille!
eller säger man så?
Karin har snille?
haha. det där lät ju inte fel eller så.. wups.


Iallafall, det jag vill komma fram till: Efter mycket inredningssnack med kära Fanny min vän, så tog jag tag i mitt rum. Nu ska skiten ut  och jag är halvvägs. Mitt rum är lika med a beautiful mess... 
Förhoppningsvis kan det få ett gott resultat (A)



Annars har har jag haft en mycket trevlig dag, idag. Den var verkligen tok mycket bättre än någon annan den här veckan (som bestått av en skoldag + två studiedagar).
jag tycker om flickorna i min klass (pojkarna också för den delen, men idag vill jag lyfta flickorna till skyarna). Vår humor är oslagbar och jag kan inte påstå att ni gör mig ledsen. Motsatsen mer, NI ÄR GALET BRA!

Och en låt får det bli också. Lite Jason Mraz kanske? För att den här låten är superduperfäntästisk och refrängen är asbra!
you've got it all you've got it all you've got it all.

Smör flyger
jag borde sluta. jag är inte rolig. hi hi.
jag tänkte prova något nytt...


Jason Mraz - Butterfly

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAAHaaa. Butterfly = smör som flyger

du är rolig visst



jag såg sofie idag. hon var jätte fin!

2008-11-21 @ 17:03:26
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Franz

Nej men Karin, ska du inte ta och pröva något nytt?



Tur att det är fler än jag som har humor under clocalnet nivån.

Här ni får extra!

2008-11-21 @ 22:21:23
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra låt, må gott.

2008-11-22 @ 16:02:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0