Let me introduce you

Det här är min nya blogg.
Lite freshare än innan och förhoppningsvis så kan jag stå ut med den några månader!
hoho

  Annars har dagen varit bra. Förutom då min hjärna började arbeta. Minnen hit och dit blablabla.
Jag hittade nämligen ett tidningsurklipp där det stod följande:

Det finns människor som kommer in i våra liv och lämnar det igen.
Det finns också människor som stannar en stund och lämnar fotspår i våra hjärtan.
Och vi är aldrig de samma
.


Det där är det värsta jag vet. Människor som kommer och går.
But that's a part in life...

Jag saknar dig.
Jag saknar sommaren 2006.
 


Amy McDonald - This is the life

den där låten är sjukt bra. så lyssna gärna på den! :)
Nu ska jag sova... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bexx.

vem saknar du, min vän? för övrigt kan jag bara instämma. om det där med männskor som kommer och går alldeles för snart. tyvärr så har jag nog också varit en sådan person för FÖR många. jag saknar också 06. det var händelsernas år!

2008-11-09 @ 13:32:17
URL: http://beccis.sprayblog.se
Postat av: Lovajsa

WHAT a coincidence.. ^^ jag gjorde om min blogg innan :P men det här blev ju mycket snyggt! (y)

2008-11-09 @ 13:54:15
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/
Postat av: Friday

Kariin...kan inte du hjälpa mej med min blogg nån gång så den blir fin? Jag är oteknisk som en gök ^^

puss

2008-11-12 @ 18:34:50
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0