Fear no darkness

Idag tänkte jag tipsa om lite sköna låtar, bland annat utav självaste Timo Räisänen.
Jag har lyssnat på honom väldigt intensivt på senaste och gatch va grym han är!
Nu när jag läser Håkan Hellströms bok så visar det ju sig att de två är värsta tjenisar.
Askul! ^^

Bra låtar utav honom är Fear no darkness promised child, let us kill ourselfes a son, 16, my valentine och Sweet Marie. Lyssna och njut, bli glad. He's great!

Timo Räisänen - Sweet Marie

Nästa låt blir en Lamontlåt.
Seriöst ! Jag älskar Lamont, det är lyckopiller för hela kroppen ^^
När jag åker buss och känner den där, "Nu orkar jag inte en sekund till"-känslan, då så fungerar den här låten. Det har den gjort sen den 31 augusti 2007 när jag såg dom live.
Plus att de har världens härligaste stil på scenen, och att sångaren är från Skänninge + har haft samma basgruppshandledare som mig och gått på samma skola! Det är faktiskt liiite coolt ;)


Lamont - Golden Daze


En annan jag lyssnat asmkt på, på senaste är Regina Spektor.
Låtar som Fidelity, Samson och On the radio är asbra!
Bäst är ändå Hotel Song. Den finns tyvärr inte som musikvideo, men låten är så himla skön!
Regina har dessutom en väldigt unik röst, beautiful :)

Regina Spektor - Hotel Song


Lyssna och ha det så trevligt ^^ Hoppas ni gillade nåt  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0