16 mars

Jag ångrar att jag gav Perelli en femma! Direkt när hon gick upp på scenen kändes det som ett stort NEEJ!
Och när hon vann så ville man skrika av ilska!
RONGEDAL! Eller BWO tillochmed hellre! Vem som helst!

Maia Hirasawa var med och sjöng The Arks Worrying Kind, vilken stjärna hon är!
Lyssnar på låten nu..
Henne tycker jag om! Låten "When I found this boy" är ju så sprudlande härlig!
Så henne tycker jag om ! Tänk om den låten skulle vara med i tävlingen, då skulle den ju gått långt !
Kanske inte med Worrying Kind, för det var förra årets låt, men jag menar med en riktig söt tjej, med unik röst och som klinkar på ett piano med några blåsare bakom sig! Jag skulle vara som fast!

Ola Salo och Martin Axén var ju även med och delade upp priset till Perelli.
ÅH säger jag bara!


En bra kväll, trots att Perelli vann.
Jag hade det trevligt kan jag lova, fast Björn var inte alls lika bra som han brukade.. Men snygg är han ju för det!

Tack hej, leverpastej!
image46
Dagens låt: Maia Hirasawa - The worrying kind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0