It cannot wait, I'm sure



Jason Mraz - I'm yours (live)

Jag vet mycket väl att Jenny hade med den här videon i sin blogg för några dagar sedan, men jag vill att så många som möjligt ska få se den!
Ni förstår, i veckan har jag hört Jenny och Sofie sjunga den här sången hela tiden, och fastän jag har hört den 100 ggr innan så har jag inte kunnat att sjunga med på den nya versionen (eller liveversionen) eftersom jag aldrig har tid att lyssna på det.
Igår kväll hade jag äntligen tid och jag lyssnade på den här underbara liveinspelningen om och om igen.  Jag blev som fast, och förstår varför folk så gärna vill höra Jason Mraz live!
Lyssna helst på hela låten, men ni måste höra från 4,00 och framåt för det är helt FANTASTISKT alltså!
8 underbara minuter med Jason Mraz, ta chansen!
NI FÅR INTE MISSA DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: Jenny

IT IS LOVELY :)

2008-06-01 @ 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0