I denna ljuva sommartid


Min nya grej är att slumpa en video på youtube. Ni vet när man kommer in på youtubesidan så står det "recommended for you"  Jag har hittat massa bra där! Fett najs, tex den här Regina Spektor - The Call ... Åååh!
Hon måste va en av de grymmaste sångerskorna som finns! Jag har verkligen fallit för hennes röst och kan lyssna på nne hur mycket som helst!  Andra låtar som jag verkligen rekommenderar med henne är "Hotel song", "Fidelity", "Samson", "On the radio", "better", "Lady" . Sveiinbra.  Videon är från den nya Narnia filmen, föresten... Jag har inte sett den än, men den verkar ju bra så får väl ta o se den :D

För övrigt: Nu är det verkligen sommar! Vaaaarmt, alltså så det ska vara. Stå o steka på donken är också fint kan jag lova. Men men. Anledningen till att jag bloggar denna varma sommarkväll ( I denna ljuuuva sommartiiiid) så är det för att...öh... okej det finns ingen anledning. Så här avrundar jag.

Hade fint! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0