Like an answer from above

JAG KOM IN!
Det tog bara en timma efter att jag skrivit gårdagens blogg som jag fick reda på det! JAG HAR KOMMIT IN!
Musiken blir min vardag i tre år framåt och det känns verkligen GREAT!  :D
Nu känns det bara nervöst eftersom Gustav sa att nollningen skulle vara svår att överleva. glurp!


Och imorn är jag påväg mot Flahult. Det känns helt fantastiskt att jag får åka dit i år igen, även om det kommer fattas väldigt många. Flahult är ett bra ställe, visserligen känner man olika känslor när man är där, men i grund och botten är det väldigt bra!

Vad har jag annars att bjuda på idag? 
Gavin Degraw fick underhålla mig när jag packade förut. Han är grym den mannen och han var inte i Sverige för allt så länge sen. I juni, på en onsdag. Hur idiotiskt är inte det på en skala?
Iaf, jag bjuder på det sötaste ja någonsin har sett!
Gavin Degraw sjunger med karaktären Jamie Scott, One tree hills ledmotiv : I don't want to be.



När Gavin tar i där, shit ja ryser! Så grymt bra han är!!!!



Nu ska jag packa! Ha två bra veckor utan mig!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Jenny Mraz

I MISS YOU ALLREADY



pusskramskumbanan <3<3<3

2008-07-02 @ 00:34:06
Postat av: Lovisa

Ojojoj, den där videon.. det är grejer! Eller "Det är det bästa!" som vår käre Anton Tordsson skulle säga :)

Visste du förresten att Gavin har en brorsa som heter Joey? Eller dom kanske inte är bröder förresten.. de har iaf samma efternamn...

Knus

2008-09-14 @ 16:11:12
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0