26 januari

För er som älskar Grey's Anatomy tvingar jag att se på den här videon
http://www.youtube.com/watch?v=CP5mFTq6vv0. Den är helt fantastisko!


Den får mig att bli så grey's anatomysugen så det är helt galet. så jag ska snart dra mig mot televisonen och titta på den bästa serien som någonsin skapats!

Annars, idag så har jag rensat en låda, lådan med t-shirts och linnen, fast ja är inte klar än på långa vägar. Borde väl bli det antar jag . Så mycket kläder ja aldrig använder, de borde inte ligga där o ta plats.
Sen så håller ja på o skissar min nya garderob. Det ni, det ska bli grejer det, även om den är ganska liten.
Ananrs ahr dagen varit kolugn. bara slappsislappat. Är lite sjuk fortfarande så ja vågar inte göra några större bravader. Tar det lungt så jag är laddad nästa vecka i skolan.  Nåt säger mig att det kommer bli väldigt mycket för mig som har varit sjuk halva den här.

Ja det var väl allt, i stort sett. Hade inte så mykcet att säga, jo föresten! ja har fått återfall. Gosskören-återfall.
Han killen Jean Baptiste Maunier. Jag ryser när han sjunger varenda gång, så himla vackert!!

Och så har jag en fråga!

Någon som vet vad man kan använda för program för att göra en musikvideo, alltså klippa i lite serieavsnitt, lägga till musik, sånt som finns på youtube? För det skulle jag väldigt gärna vilja göra och winows movie maker funkar ju inte :P , så om någon vet SNÄLLA berätta :)
Tjohej! Take Care!

Dagens låt: The Ark - Disease
underbart fin.

Kommentarer
Postat av: fast as

Karin :)...vet du vad?!!
Jag har börjat kolla på Grey´s and Anatomy har fallit för serien..har inte femman så har lånat säsongerna av en kompis och jag kan inte slita mig ifrån tv:n
och det finns ett annat klipp på youtube som är skit bra! http://www.youtube.com/watch?v=mUR6lY1ZIAo&NR=1
ta hand om dig karin, vi måste ta och ses snart..saknar dig massor honey
du är underbar glöm inte bort det

2008-02-11 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0