21 januari

snyft. Eller harkel och fräs rättare sagt.
Det kom  på nolltid, dunderförkylningen.
Nu sitter jag här, orkar ingenting vill bara ha hundratals näsdukar och one tree hill, så blir min kväll bra.
Så blir det nog. Tyskan tar vi imorgon bitti. Eller när det blir sängdags..

Annars... Den här dagen har det inte hänt något för mkt. Jag har kommit fram till att måndagar inte är min favoritdag. 3 lekitoner innan lunch, 3 efter.
Jag hade idrottslektionen. Det gick piss,inte bara för att klassen är barnslig (okej jag vet hur ja brukar vara när jag inte håller idrottslektionen, men för typ två minuter förstod jag hur det är att vara våran klass lärare). Dessutom så berättade våran vikarie för hela klassen hur han tyckte min idrottslektion var, och om man säger så här det var inte snällt precis. (Nu fick ni reda på att det gick skit) Fast klasen sa att de hade roligt, tur det (A). Men det är idioti att en vikarie ska komma och köra sitt sett när våran riktiga idrottslärare aldrig pressar ut den som håller idrotten för hela klassen. Så jag blev skapligt sur, och det har jag varit, men gjort mitt bästa för att köra över.

Och nu som sagt blir det lite oth. Det är la fantastiskt ?! Att man kan missbruka en serie.  mums.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Simon Holmer :P

Fan och du sa att du inte skrev mycket?!
men jag vet hur man komenterar nu! ;)

2008-03-15 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0