19 januari

Nu har jag vaknat till och jag känner mig så där "out of controll"
Nyss spenderade jag två timmar i min säng med två gamla dagböcker från tiden 7an-8an.
Jag är helt chockad verkligen, så mtk jag har glömt, eller kanske förträngt.
Så mycket jag inser att jag saknar.
Och lika patetisk var jag då, fastän jag gick i 7an. Helt dum i huvudet.
Unveliveble.

Så nu kan jag inte vakna upp. Det är läskigt, för en sak som står där kan jag int eminnas. verkligen inte minnas. Jag minns allt runt om kring men inte att han sa sådär till mig.
Tänk om man kunde spola tillbaka tiden. Tänk vad mycket jag skulle kunna ändrat. tatt vara på mina chanser.
Inte vara så liten, omogen och feg.

Och inatt drömde jag något konstigt. Jag tänker inte berätta, men det är jobbigt när man har drömt nåt konstigt och man vet inte hur det ligger till på morgonen.. :S

---

Igår hae vi första musiklektionen med Gustav. Jag vill också bli musiklärare.
 Han började lektionen så bra, respekt alltså. Sen lärde han sig mitt namn bäst ^^
Det var inte helt fel, ska jag säga. En riktig musiklektion med en kille med blandad smak, som jag sa att han skulle ha. Låten han började med, undrar om det inte var Bo Kaspers Orkester, för det lät som så. (måste kolla upp det) Den var fin iaf. (har nu letat upp det och nej det var nog inte BKO) Texten gick iaf " Ett land långt, långt borta"
Men om jag ska återgå till musiken, nu kommer jag längta ihjäl mig till nästa musiklektion. Tänk att äntligen få ha ett ämne som man verkligen tkr är kul :)

Igår kväll drog ja o Emma på bio. Försoning med Kiera Knithley. Hon är så vacker! Sen var DirtyDancing 2 skådespelerskan  Romola Garai med, men henne kunde ja inte komma på vem hon var förrän senare.. Konsigt med tanke på att dd2 är min favorit film!
En bra film i vilket fall. Romantiska draman från andra världskriget är fina. Kanske lite hoppig, man var tvungen att hänga med i svängarna... 


Jaja. Nu ska jag ta och dammsuga o damma rummet. Sluta fundera  vore ju bra.
ha det fint ni. gööökenhööken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0