17 janauari

Sweet miss Blue, how do you do (how do you do)
Sorry I know it's late, sorry but I can't wait


Med Vincent - Miss blue började dagen och jag bara kände lyckoruset: en bra dag!
Den slutade visserligen bra, men därimellan var det lite kvackigt.
Ajja. ni vet jag orkar inte skriva. klockan är mycket och ja ska åka buss imorgon bitti. That's nice bajs.


Tjej där, tjej där.
Jag vet att ni lever i en fundersam kvacka (ursäkta ordet som ja missbrukat nu).
Jag vet att ni dränker er själva i tankar och orolighet.
Men ni ska inte vara oroliga, ni är inte värda oroliga tankar.
Ni är grymt bra, grymt bäst och grymt underbara!
Det här blir bra, bara ni stänger ute tankarna. De ska inte få trycka ner...
Kärleek.







Everyone has someone.
I have no one.
Just people who forget.
Forget me, but remember all the others.
The others who is more importnent than me.
And if I shall tell you the truth.
It hurts.

It hurts to bee seen, but not seen.
It hurts to be loved, but not loved.
It hurts to write this, when I know people's gonna wondring, but not wondring.
It hurts. everything.
But here I am and I'm just waiting.




Kommentarer
Postat av: JennyBenny

när du är redo ;)
för att citera lite

2008-01-18 @ 07:31:25
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0