14 januari

Jag har fått influensa. Den smittar väldigt fort så det är bäst att du aktar dig..
RENT-sjukan. Den är hemskt allvarlig. Man måset lyssna på RENT-låtar annars så orkar man ingenting.
Fast det gör jag visserligen inte, så skitsamma.. haha.
Ont i huvet har jag. Måndagar är alltid sämst. Hamnar alltid på nåt sätt med ett dunkande huvud vid en skolbänk, det är jobbigt. Ska sova nu, så att morgondagen inte blir densamma.

Sen har jag en till influnsa. Den heter Björn-influensan. Haha. Han är för gooo! :)
mumsmums.

Tjooohej

Kommentarer
Postat av: Johanna Edoff

hatar att man inte kan svara på kommentarer utan får göra såhär. Den verkar riktigt bra, inte kommit så långt än. Varför fick hon damp?! :O :P

2008-01-15 @ 18:40:34
URL: http://johannaedoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0