11 januari

För er som vill ha en fin låt så här på fredagkvällen så tipsar ja om Regina Spektor - Samson.
Verkligen vacker röst.  Om ni youtubar på henne så hittar ni fler fina sofitsha låtar.

image31





Jaha. Hej på er!
Så har en hel skolvecka gått. snipp snapp slut.
Ja är trött som ja vet inte vad. När ja kom hem tog ja o drack en julmust o sen så sussade ja sött i två timmar.
Den här veckan har varit fruktansvärt seg, med tanke på att det har varat i 4 dagar. Det som jag såg fram emot mest blev dessutom inställt. Musiklektion med våran nya lärare. Han ser cool ut, är la runt 30 med håret i sån där svans. Killarna diskuterar vilken musiksmak han har "han lyssnar nog på kizz", men grejen är att han har säkert asbred musiksmak. och desutom r han nog bättre på engelska..  synd att lektionen blev inställd. Suck.
Dessutom den andra glada saken var att vi fick en ny tyskalärare, men på andra lektionen så visade det sig att hon var inget att ha.. hon heller. bläk.  Sen är en tyskalektion (plus hela veckan) så himla mycket surare pågrund utav thaibarn som bara solar..

Nu har sjungt på en rad sen onsdags, verkligen en rad. Nu har ja skaffat låten o lyssnar på den hela tiden. Så där värdelöst bra som verkligen fastnar. Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...
Vi kommer att dö samtidigt du och jag

Nu ska jag dra
tjuuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0