9 februari

Delfinal 1 ikväll.
Nu har jag hört 60 sekunder från de 8 bidragen och favoritserna är Michael Michailoff - That's Love , Amy Diamond - Thank You .
Michaels låt var en riktig rysare. En karinlåt utan dess like. Grymt bra! Hoppas den blir lika bra live.
Amys är typsikt Amylåt, men bra. Det är den faktiskt!
Kvällens sämsta kommer bli Face-84 - Alla Gamla X  som sjunger om att ha exen på vinden... ?! och Christer Sjögren - I Love Europe känns som ett större skämt. Det kommer bli sliskigt uppträdanden med många vita leende, jag känner på mig det...
Men trevligt ska det bli, och min Björn Gustafsson ska ju vara med! Och Kristian Luuk, han är rolig han.

Lyssna på låtarna på http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1049567 .
Det blir en fin kväll...
Men innan dess ska jag göra plugga. Bli klar med ett mattekapitel och engelsk bokredovisning. 
Tjohej! Have a nice day!
  


Kommentarer
Postat av: fii

michael michailoff höll jag med på (Y) superlåt !!

2008-02-10 @ 13:08:31
URL: http://poffy.webblogg.se
Postat av: Anonym

björn gusta F sson ;P

2008-02-24 @ 22:24:04
Postat av: Anonym

gustaFsson
;)

2008-03-03 @ 18:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0