4 februari

Usch och fy.
Jag mår aset. Har så ont i huvudet så att jag tror att jag  antingen kommer svimma eller spy plus att då fårjag ett "jag måste skriva blogg"-upplevelse, det var ju ett tag sen..

Anledningen till att mitt huvud är tjockt är pga att jag gillar inte måndagar. Först 3 lektioner innan lunch, kort lunch, och sen tre lektioner efteråt. Man hinner ju att kollapsa nånstans under vägen. Så himla segt så det finns inget annat!
Plus det så hade jag fiollektion i 2 timmar. Bach börjar visserligen vara riktigt roligt, men att spela på tom mage och sömnbrist så är det inte toppen precis.
Kunde nämligen inte sova i natt. Jag orkar inte! Förra veckan så somnade jag vid 12, halv1 tre dagar i veckan. Om det blir likadant den här veckan kan jag ju lika gärna gå och gräva ner mig eftersom den här veckan lär kräva att man hänger med. Har två nationella prov. Det känns toppen, verkligen. Det bästa är ju att man inte behöver plugga inför dom, men att det märks vad man kan därimot är mindre roligt. 
Dessutom så ska vi ha en NO-redovisning, hey va trevligt.  Ge mig sportlov, nu nu nu!

I helgen annars så har jag varit i Stockholm. Kära huvudstaden. Hälsa på bror + tjej stod överst på listan, men också att shoppa. Vilket inte gick alls.. När man kan shoppa, så hittar man inget. Men när man borde förbjuda sig själv till att inte shoppa då hittar man massor! Det är inte rättvist!
Men det var trevligt att komma iväg en sväng.

Nu ska jag nog ta och se en film, jag känner att jag ändå inte orkar att göra någon matte. :D
Dessutom så blev det här inlägget väldigt negativt. Förlåt ;)
men hörreni, ha en trevlig vecka! Det ska jag iaf försöka att ha. I will do my best, trots plugg och prov och blablabla.

image36
TAKE CARE!
och heja elefanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0