santa lucia ge mig en tia

Sitter i skolan och skriver. Min fader skulle köpa nytt virusskydd igår, men det gjorde han ju såklart inte. 


Annars väntar jag på min fiollektion. Jag är trött, ont i magen och mår dessutom illa. Jag känner mig verkligen inte på rätt humör om det ska sägas som så.. 

Bajsbajsbajsbajsbajs.


Bexx skrev att jag har skrivit osammanhängande på senaste. Nåja, kanske. Eller va? vad menar du?

Nu så kilar jag i vilket fall iväg härifrån. Ska köpa en julklapp sen också. Det är ju jul snart!
Och ingen lucia imorn. Jag blir ledsen! För att vi ska öva orkester bara sisådär två timmar!!!!!! :(
Är kanske sjuk imorn. Är ju sjuk nu, nästan. hih

som sagt. have to kila
Ska till la kulture och gnissla. Vill helst ha ett piano och banka hårdast möjligt. Behöver det.
Men kommer inte hem förrän sent...

Jaja, hade fint alla fina barn :)
puss heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0