långkalsong

jag blev så glad igår.
"karin, har du långkalsongerna på dig idag?"

jag antar att det bara är jag som förstår. Det är lite internt det där, bara mellan mig och min goda vän herr klasskamrat. Men det gjorde mig verkligen glad och för en kväll kände jag mig riktigt bekväm i mig själv. 

Alla borde få prova på det och veta att det samtidigt är sanning.
hoho


Annars började jag faktiskt sakna någon idag. på riktigt.
det räckte med en liten fras och ja...

jag hatar avstånd och dom hänger vi 2009.
usch jag vill inte ha nyårsafton. vad i hela friden ska jag hitta på?!
snälla kom med förslag, för jag vill inte ha en hemmaafton igen. Mitt liv är ganska sorgligt, faktiskt.

puss hej

Kommentarer
Postat av: pontus

jag ska ha hemmaafton :P nyårsafton är överskattad :P

2008-12-21 @ 01:11:22
Postat av: Jenny

haha pontus for king!

nu har jag visserligen planer, men nyårsafton är som vilken dag som helst. egentligen :)

2008-12-21 @ 18:25:10
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig fjärde advent! :)

2008-12-21 @ 18:28:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Herr Klasskamrat

Trevligt att göra någon glad :D

2008-12-21 @ 19:38:21
Postat av: griskarin

eller hur jenny. vilken dag som helst, förutom att alla grannar äter god mat och skrattar. alla går ut vid 12 och tittar på raketer. Vilken dag som helst, jag ska nog vara hemma och titta på tv. Det är ju vilken dag som helst haha



nämen nämen, han som aldrig är inne på internet hittade hit. Där ser man :) tjoho

2008-12-21 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0