All we can do is keep breathing


Sugarplum Fiary - She


Nu har jag fixat Kristins blogg. Älskade Kristin som har blivit amerikan för tillfället. Läs hennes blogg, den är väldigt intresting faktiskt! kristinaxelsson.blogg.se

På tal om andra bloggar så måste ja få tipsa om Sugarplum Fiarys blogg på aftonbladet. Det är en riktigt mysig blogg och jag skulle inte tacka nej att få åka på turné med de gossarna. När jag läste blev jag även grymt sugen på det bandet. Tänka sig att jag var helt förälskad i dom i 7an-8an, sen så har jag lyssnat på dom väldigt sällan. Jag blev väl lite trött på dom... Men! Otroligt grymma är dom för det! Och stämningsupphöjare!! 



Annar så har en hel vecka i skolan  gått. Estetlinjen är verkligen suverän och jag trivs jättebra! Härliga människor i alla estetklasserna och jag ser fram emot de här 3 åren. Kanske inte alla svenskalektioner, men resten! :)

Vi har träffat ekonomer. Vi har träffat företagare. Även internationella, men de är ju inget att ha. 
Nej tack och lov finns det nåt annat. Ett gäng som svävar i en högre sfär. Vi är något så förbannat fantastiska vi alla här.
På linjen som är bäst i världen. Titta på oss och du blir jävligt het. Bäst av alla linjer är den, nej inget går upp mot estet!
FY fan va vi är suveräna! Vi kan  spela vi kan sjunga en trall. Därför ska vi nu bevisa att vi kan få alla på fall.
ES3A -  ES3A! ES3A - ES3A! ES3A - ES3A! Ni är så jävla bra .
För vi vet - För vi vet! För vi vet - för vi vet! För vi vet - För vi vet. VI GÅR ESTET!  


Nu ska jag se Grey's Anatomy tror jah. Jag såg  ett fint youtubeklipp från säsong 3 med den überfina låten Keep Breathing - Ingrid Michaelsson, så jag blev grymt sugen på det!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: K,

tack så mkt för bloggen. vart skitsnygg :D

och tack för att du nämner mig i inlägget <3

2008-08-24 @ 06:57:03
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag känner två som har spelat fotboll med Sugarplum Fairy en gång x]

2008-08-31 @ 17:01:18
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: anna

Den här låten var jag så himla kär i för ett tag sen! nu fick jag värsta flashbacken från när jag lyssnade sönder den för ett tag sen! tack karin. det kändes bra (Y) höhöh :):)

2008-09-10 @ 18:08:22
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0