fifteen sixteen

Har en ny fett najs låt att bjuda på!
Det är med Tingsek och den heter Right this way.
Ascool är den :D Men tyvärr finns den inte på youtube... Så det blir svårt för mig att lägga upp den åt er.
I vilket fall, jag tycker att ni ska ta er tid och lyssna på Tingsek för han är riktigt fresch!!

En annan låt som det har lyssnat mycket på från min del är Timo Räisänen - Sixteen
Den är grymt go !
 
Som det stod på youtube. Sveriges duracellkanin... Haha, förutom Håkan Hellström och Ola Salo så stämmer det..
Jag faller för duracellkaniner!

That's all from me ladies and gentlemen! bye

Kommentarer
Postat av: Jenny Mraz

jag borde verkligen börja lyssna på honom. har inte en endaste låt :| skäms

2008-08-07 @ 18:46:45
Postat av: karin

ja! det BORDE du verkligen !! :D

2008-08-11 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0