Konstiga drömmar

Karins konstiga kändisdrömmar fortsätter.
Inatt drömde jag om Victor Norén, sångaren i Sugarplum Fiary.
Han satt på en mur och jag stod mittemot honom och intervjuade honom och sen så skulle ja få honom att hoppa ner från muren (som kanske var 80 cm hög) för att få ett snyggt hoppkort,  men det ville han inte... TIlls han blonda bandmedlem (på bilden nedan) hoppade ner för ett hustak, eftersom hans intervjuare bad om det. Då gick Victor med på det...  :S

Jag förstår mig inte på drömmar. Vad vill de säga en egentligen?
I detta fall kanske att ja ska lyssna på sugarplum, för ja har inte gjort det på månader?
Jag som en gång i mitt liv hade stadiet då allt kretsade runt Sugarplum. Sweet Jackie, She, Another apple in my mouth, far away from man, coming home, love bird, sail beyond doubt... När jag tänker på dom kommer jag på jättemånga bra låtar! De har faktiskt grymt härliga melodier i bagaget!
Vet vem, jag kanske borde bli drömtydare... Om drömmen nu betydde att ja ska plocka fram deras skivor igen och låta mig överösas med deras coola rockiga härliga dängor. 

Men vad betydde då drömmen om Håkan Hellström? Då jag drömde om att ja skulle på hans konsert, som jag in real life inte ska...
Tekniskt sett borde det betyda att jag SKA på den konserten, eftersom dröm-Håkan har bett mig att komma... Men det ser ju inte ljust ut direkt. Det är utsålt och jag är upptagen de två enda konserterna han har. Låt mig fälla en tår.

Drömtydare, jag ger upp den karriären. Men visst vore det underbart att kunna förstå det man drömmer? Jag borde inte vara den enda som drömmer konstiga drömmar? Drömmar som man inte fattar ett skvatt av, drömmar man önskar de vore sanna, eller att det aldrig ska hända...
Drömtydare sökes! Det behövs!

image48

Victor Norén, också kallad Mick Jaggers dubbelgångare till vänster.
Svincool är han. tjuhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0